Thursday 14 August 2014

Tentang Saya


Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Selamat datang diucapkan kepada anda semua ke blog saya

Izinkan saya memperkenalkan diri saya terlebih dahulu.

Nama diberi ialah Azimah binti Jamaludin dan berasal dari Jeram, Selangor. Kini saya ber alamat di Bestari Jaya, Selangor.

Dunia kerja saya memang berbeza dengan bisnes, saya hanya seorang Production Planner yang makan gaji di sebuah syarikat swasta. Disebabkan kekangan masa dan peluang untuk berjaya, saya mencari sesuatu  untuk mengubah diri kepada lebih baik serta cuba membantu menambah nilai hidup rakan-rakan di luar sana.

Saya diperkenalkan dalam bisnes ini dengan sebagai pengguna korset  PREMIUM BEAUTIFUL kerana saya dari keluarga yang mempunyai masalah sakit tulang belakang yang kronik. Syukur Alhamdulillah kini tiada lagi masalah berkenaan.

Tujuan blog ini diwujudkan adalah untuk saya berkongsi sedikit sebanyak berkaitan ilmu, bisnes dan networking.

Itu sahaja maklumat yang boleh saya dedahkan kepada anda. Saya yakin dan percaya, sekiranya kita dapat mengurus masa dengan betul, kita mampu mencapai kejayaan besar dalam diri kita. Percayalah, kejayaan akan datang bermula dari langkah yang kita ambil pada hari ini. Sekiranya anda berminat untuk mana-mana produk atau perkhidmatan saya, hubungi saya melalui:

Email:

zimacun@gmail.com

izzahcomel@yahoo.com

https://www.facebook.com/azimah.jamaludin

Telephone:

+60123592755

Salam Kejayaan,

www.zimaizzah.blogspot.com



No comments:

Post a Comment