Tuesday 3 February 2015


Kanser payudara!!!

Kepada pengidap breast cancer atau anda sendiri tak tahu anda ada cancer ke tak..?

Tahukah anda? Korset Premium Beautiful boleh membongkar penyakit anda ini..Anda boleh rasakan keajaiban.
Tanda 1- Putih2 susu keluar berkerak2 di hujung cup bra PB anda.. putih2, kerak2
Tanda 2- Darah boleh keluar melalui niple anda juga..
Tanda 3- Kesan denyutan mungkin timbul

Maafkan saya jika saya salah tafsir atau mengganggu mana2 pihak. Kami tidak boleh guaranteed apa2 atas perubahan anda. Anda hendaklah membuat pemeriksaan doktor lebih lanjut. Memang Korset Premium Beautiful ini digelar "BAJU anti-cancer" tetapi bergantung juga pada serious nya tahap anda ye.. Berita baiknya saya boleh kongsikan disini, kisah benar client2 saya. Kepada pengidap breast cancer atau anda sendiri tak tahu anda ada cancer ke tak..?

*tahap/stage Ada kes dimana mereka kurang dan rehat dahulu pergi chemo yang menyiksakan itu ---> cuba check sekali stage mana anda sekarang. Selalunya doktor akan check darah sebelum menjalankan chemo seterusnya.
Anda seharusnya gembira jika doktor nyatakan-------> "Kita tangguh dulu chemo atas u, sebab ada perkembangan pada tahap kesihatan anda!!!"

* Kesegaran tubuh sebelum lesu/tak bermaya/kurang semangat hidup -----> Cuba observe kesegaran badan dan kelainan tubuh badan. Selalunya mood, tahap kesihatan pemakai Premium beautiful memang semakin improve.

*selalunya sesiapa yang dah ada benjolan lump doktor telah confirmkan cancer active, lump ini bila ditekan memang ada sakit----> CLient saya! selepas memakai PB, ia semakin berkurang sakit. Masya ALLAH!

* saiz lump/benjolan dalam breast----> cuba rasakan saiznya, selalunya boleh mengecil walaupun tak banyak beza tapi tentu anda akan rasai kelainannya.

Client saya juga!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Maaf tulisan saya ini berdasarkan pengalaman sebenar saya berhadapan dengan client-client Premium Beautiful yang mempunyai 1001 pengaduan/pengkongsian/testimoni/kerenah dan asam garam mereka sebagai pengguna sebenar yang bukan sahaja testdrive PB ni tapi pakai hari2 . Tulisan diatas adalah spontan dan original dari saya. Jika ada cadangan/persoalan/tambahan lagi, malahan pembetulan apa2 kesalahan diatas boleh hubungi saya segera.

Kepada pembaca-pembaca yang terkejut dengan penyataan diatas , anda buatlah kajian sendiri--> KEAJAIBAN FIR. Sila type "FIR"di google/yahoo search --> anda akan dapat fakta2 yang lebih menarik dan ada study/pengujian teknikal/ kedoktoran even guna FIR/ pusat pencegahan cancer dunia malahan pusat2 kecantikan kulit/ pusat pelangsingan dll..

Kepada yg belum memakai Korset Premium Beautiful amat digalakkan mula sekarang untuk kesan pencegahan. Mencegah lebih baik dari mengubati. Ikut kajian kami 8/10 org yg memakai consistence PB mereka bebas sel aktif cancer tau. Kami pemakai2 tegar PB memang every year pergi check mmg alhamdullillah bebas ! Alhamdulillalh!
Last sekali nak belanja 1 gambar memogram client saya di IPOH, sebelum pakai PB ada sel canser yg aktif---> selepas consistence pakai PB sebulan, buat memogram sekali lagi! LEnyap terus sel cancer tersebut! MasyALLAH! Alhamdullillah!!



No comments:

Post a Comment